شام دایرکشنری
تاريخ : یک شنبه 16 آذر 1393برچسب:, | 19:41 | نويسنده : sarina

سلووووووووووووم........

 

شاممو آوردم جلو کامپیوتر...........

 

دارم میآپم و میخورم....

 

اِوا ببخشید.......

 

بفرماییدد.............تعارف نکنین.......بخورین....من بسیار شکمو تشریف دارم(!!!!)

بفرماییددد........بفرمایید شامم....شام دایرکشنری!!!خخخخ



نظرات شما عزیزان:

تانیا
ساعت19:04---18 آذر 1393

نشستم پای مشروب گفتن بخور بگو بسلامتی اونی که دوسش دارم... پیکوبه لبم نزدیک کردم امانخوردم! ولی گفتم بسلامتی اونی که از وجودش نفس میکشم... گفتن چرانخوردی؟؟؟ گفتم سلامتی اونوتوپاکی میخام نه تومستی!
لایک دارم نه ههههه!!!!
پاسخ: :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
cache011last1428753397